Nog 100km naar santiago de compastella

6 juni 2018 - Arzรบa, Spanje

Maandag
Heel goed geslapen en ontbijt vertrokken we naar eirexe in pension,dorp met helemaal niks (lekker weg van de massa)
Onderweg nog het franse echtpaar getroffen,hij trekt een karretje,zei spreekt alleen frans en wat niet te bevatten is we begrijpend haar ook nog Savonds nog michelle getroffen (zij is al 13 maanden onderweg ,camino aan het lopen)reizen door Europa)

Dinsdag

Zonder ontbijt moeten vertrekken bar zou om 730 uur openen,maar hij was er om 740 uur nog niet.
Dan maar een muesli reep en gaan lopen,herberg ong 2 km verder,toennn begin het te regenen,te kletteren,de hele dag door.
Voor het iets positief te brengen,was er een voordeel we hebben nu wel alles kunnen gebruiken wat we bij ons hebben nl. Regenponcho , handschoenen, gamaschen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Lang gelopen het schoot niet op met al die regen.
Leuk.hostel met ruime kamer,samen met echtpaar uit Singapore.
Omdat de kleding niet wilde drogen,kwamen we op het idee ze in de droger te doen,arnoud dacht wat een lawaai,had iemand zijn schoenen in de droger gedaan.
Arnoud heeft later aan.persoon gevraagd of hij dat thuis ook doet ๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜‘
Samen nog met donna en neal het pelgrims menu genuttigd

Woensdag
Iets later gestart daar we vandaag maar 14 km hoeven naar arzua , waar we een hostal hebben met gewone 5 bedden opp een kamer.
Wasje gedraaid Aangenomen in stad zag ik een stoel gereseveerd voor mรญj,dacht ik ga niet meer verder vandaag ๐Ÿ˜

Fotoโ€™s

1. Tiny Smeets:
    6 juni 2018
    Hoi luitjes super moest wel even lachen met dat verhaaltje van de schoenen nu nog eventjes lekker Door wandelen en alles komt goed ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
  2. Frans en Tine:
    6 juni 2018
    Ja, die schoenen, kom er maar op...eigenlijk niet eens zo stom, maar toch...!! Fijn hรจ, dat jullie er al bijna zijn en gelukkig lijdt het humeur niet onder de weersomstandigheden. Nog even en jullie hebben vakantie, hihi!!
    Dan krijgen jullie daar ook het mooie weer en kijken jullie terug op een geweldige prestatie en ervaring!! Stelletje kanjers.
  3. Marianne en Alois:
    6 juni 2018
    Hoi pelgrims bijna op jullie eindbestemming houdt de moed erin leuk van die schoentjes nog veel wandelplezier dikke knuffel en alweer mooie foto's
  4. Tonia:
    6 juni 2018
    Einde is in zicht.Zal dubbel gevoel oproepen.Zolang naar uitgekeken .Houd de moed erin die laatste kilometers.๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘( duimpje hoort erbij )
  5. Marlies:
    8 juni 2018
    Jullie zijn geweldig. Geen woorden voor!!!
  6. Truus Hurai:
    Toppers , you did it ๐Ÿ’‹