Laatste 100km verwijderd van santiago

8 juni 2018 - Santiago de Compostella, Spanje

Donderdag
Naar o p edrouzo gelopen.
tijdens héle camino 3 paar dopjes versleten aan de ónze stokken Begon droog de dag ,nu zie je veel eucalyptus bomen en ze ruiken heerlijk.
Wat ze niet allemaal doen voor de pelgrims.
Een bier garden waar jeje flesje met naam en wens neer kunt zetten.
Leuk om te zien ,maarja onder het wandelen kan er helaas geen pilsje in 🤔
Deze dag kwamen we nog marita uit Duitsland .
Smiddags pauze gemaakt in een bar waar allerhande kleding hing die de pelgrims achter gelaten hadden en met teksten erop. Zag er gezellig uit. Kregen daar een bocadillo met kaas en ham( leek wel een heel stokbrood) rest bewaart voor vrijdag.
3km voor o pedrouzo nog even een pauze ingelast, wie komt er binnen donna en neal
Deze sliepen die nacht in sant Irene .
In o pedrouzo stond wel nog een haan als standbeeld( heeft ook wat met d3 camino te maken. )
Deze albergue was de minste die we gehad hadden
Toilet was niet netjes ,heel erg rumoerig,eentje liep de hele nacht met gsm door kamer.
Zelfs een iemand vertrok al om 4.30 uur
Bed was wát aan gammele kant
Dus
Vrijdag zijn we maar om 6.00 uur opgestaan.
Ontbijt in leuke bar, geloof het of niet het was droog en de zon scheen zelfs
Die dag zullen we niet vlug vergeten
Het waren ong 18km tot Santiago .
Bij het bord Santiago foto gemaakt dacht we zijn er maar 50 min verder aangekomen aan de kathedraal,
wat een ontlading,wat een belevenis .
We hebben het gehaald yess
In 40 dagen,net als Mozes die na 40 dagen terug kwam uit de woestijn Het heeft nog meer opgebracht nl we hebben wat kilo's eraf ,arnoud maakte een streep op zijn riem voor de camino,halverwege en eind van de camino Op de foto zie je het verschil.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Frans en Tine:
    8 juni 2018
    Wauw, wat goed van jullie!! Gefeliciteerd en wat een prestatie! Wij zijn trots op jullie, ongelooflijk dat jullie zoiets gedaan hebben, wij hebben zóveel bewondering voor hetgeen jullie nu bereikt hebben en als jullie terugkomen ben ik dan ook heel benieuwd naar de foto's en verhalen. Liefs van Frans en Tine
  2. Tiny Smeets:
    8 juni 2018
    Gefeliciteerd jullie zijn kanjers super geniet nou nog van een paar vrije dagen 👌👌👍
  3. Frans:
    8 juni 2018
    Mooie prestatie. En beslist een beleving die je nooit meer vergeet!🔝✅
  4. Frans:
    8 juni 2018
    Knappe prestatie en mooie belevenis die je beslist nooit vergeet. 🔝✅
  5. Harry en yvonne:
    8 juni 2018
    Vier zint ech sjtols op uch..geniet van ing verdeende vakantie same
  6. Tonia:
    8 juni 2018
    Zo Lang naar uitgekeken .Zo veel wandelingen vooraf gedaan .Zoveel gelezen enz .
    Nu het doel bereikt . Wat een belevenis voor jullie . Geweldig en nu genieten van een welverdiend weekje vakantie .
  7. Miranda Boel:
    9 juni 2018
    Proficiat.Goed gedaan en goed gegaan. Mooi. Geniet van Santiago. De 12 uur mis. De cafeetjes met lekkers. De winkeltjes. Ben je voor de kathedraal op punt 0 geweest? Mss nog naar Finisterre of Muxia?
  8. Marianne en Alois:
    Wow prachtig
  9. Marianne en Alois:
    9 juni 2018
    Wow prachtig wat een prestatie kanjers nu alles laten inwerken en heel veel plezier in Porto geniet ervan met de voetjes hoog en een Porto