Nog 100 km naar Santiago dé compastella

3 juni 2018 - Portomarin, Spanje

Zondag
Eerts in bar in dorp ontbijt genuttigd
Wow wat een toeristen díe de camino gaan lopen voor de laaste 100km.
Wat was dat wennen zoveel mensen.
Normaal als men pelgrim benaderd dan zegt men beun camiino
Nu niks alleen maar mensen met veel spraak en dan ook nog in het spaans (ik hoorde zelfs de vogeltjes niet meer fluiten)
We waren laat in porto marin,doordat het zo druk was op de pauze.,slange staan aan toilet. En buffet.
Smiddags nog extra pauze moeten nemen ,voet wilde effe niet .
Wel.gelukkig gereserveerd.
Nu ga ik dadelijk hopelijk goed slapen met 4 Spanjaarden en arnoud op slaapkamer.

1. Marjo:
    3 juni 2018
    Super!!! Wat knap zeg en leuk die verhalen te volgen👍😃
    Hou vol hé!!
  2. Hanneke:
    4 juni 2018
    Hee kanjers de laatste 100 km!!!...zal ook wel beetje dubbel voelen denk ik zo..
    De finish in zicht maar ook het einde van jullie avontuur waar je zolang naartoe gewerkt hebt..succes met de laatste loodjes en laat jullie niet ontmoedigen door die druktemakers😘😘
  3. Harry en yvonne:
    4 juni 2018
    Geweldig avontuur. Nog ff volhòtte en da is ut jammer genog vuurbij. Vier zint al benujd noa de verhale die uur nit opgesjriëve hat..
  4. Frans en Tine:
    4 juni 2018
    Nóg 100km en dan is in ieder geval deze bestemming bereikt...zó lang naar uitgekeken en al zó lang naar onderweg. Wat wordt de volgende uitdaging...hihi. Maar alle gekheid op een stokje, het laatste stukje zal inderdaad een dubbel gevoel geven..., en ja die anderen, die gaan allemaal voor hetzelfde doel hè? Ergens toch ook wel bijzonder dat zóveel mensen die camino lopen, mooi toch? Intussen zitten wij hier en genieten elke week van jullie mooie verhalen en foto's. Succes voor de laatste loodjes, liefs van Frans en Tine
  5. Tonia:
    4 juni 2018
    Zet "m op . Die laatste 100 gaan ook lukken .Wat een belevenis en man wat een mooie foto,s ,Wordt toch zeker een foto avond ( weekend ) . Ha ha .
  6. Tiny Smeets:
    4 juni 2018
    Hoi luitjes wat een belevenis hou het vol wat zijn het super foto's voor de laatste km Veel wandel plezier gr Tiny
  7. Ger en Trees:
    👍👍
  8. Truus Hurai:
    4 juni 2018
    Hoi Toppers het wel verdiende einde is in zicht .dit zijn de beroemde laatste loodjes ,maar dat is voor jullie een eitje .
    Heel veel loopplezier bij jullie laatste 100 km Gr Truus Hurai💋
  9. John Pelz:
    5 juni 2018
    Mooi mooi mooi, geniet er nog van...
  10. Tim:
    5 juni 2018
    Geniet van de laatste 100KM :)