Santiago de compastella

9 juni 2018 - Santiago de Compostela, Spanje

Zaterdag
Vandaag hebben we ons eerst eens lekker uitgeslapen (tot 8.00.uur)😀
Een heerlijk ontbijt genuttigd een paar deuren verder, komt maike na binnen ( een van de engelse groep waar de priester bij hoorde) wat een toeval hij was nog alleen in Santiago rest was al naar huis.
Daarna naar de mis van de pelgrims gegaan om 10.00uur
Daar stonden donna en neal
Hetveas een spaanse mis maar toch indruk wekkend.
Na afloop werd de botafumeiro uitgevoerd ( hoeveel geluk kun je hebben) want het is niet iedere keer of iedere dag zo dat dit uitgevoerd wordt.
Wat kwamen daar emoties uit, geluk ,dankbaarheid.
Na de mis nog wat kaarsjes aangestoken (nu echte kaarsjes)
Daarna zijn we ons persoonlijk certificaat op gaan halen
Erg trots zijn we op elkaar en op ons zelf.
Er kwamen hier uit en we stonden weer voor de kathedraal waar we wat foto's gemaakt hebben.
Gisteren hebben we nog een aandenken van Jennes (zelf gemaakt) wat we zo lief vonden.

1. Tiny Smeets:
    9 juni 2018
    Super dat jullie vandaag hebben kunnen genieten van dat allemaal voor de rest nog veel plezier leuk van de kaarsjes gr HUB en Tiny
  2. Hanneke:
    9 juni 2018
    Super gedaan lieve2..wat een ervaring....nu lekker genieten van welverdiende rust..dikke knuffel,Hanneke
  3. Frans en Tine:
    9 juni 2018
    Super dat jullie er zijn en nu genieten van de mooie dingen en gebouwen. Fijne vakantie nog en maak er een fijne ontspannende tijd van...
  4. Marion van Dam:
    10 juni 2018
    Proficiat met de geweldige prestatie van jullie ontzettend mooie en bijzondere ervaring.
    Wat zijn jullie doorzetters en kanjers!!
    Ik ben super trots op jullie en het spreekt voor zich dat jullie trots kunnen zijn op jezelf.
    Wat hebben jullie een spannende en onvergetelijke tocht gemaakt.
    Bedankt dat wij hiervan mochten meegenieten!
    💪👍
    Fijne vakantie gewenst en geniet er maar flink van samen.
    👌
    Lieve groeten aan iedereen van ons allemaal.
    😘
  5. Wilma:
    12 juni 2018
    wat een schitterende belevenis. Ik denk om nooit te vergeten. Nu zullen jullie in gedachte nog heel vaak de reis overdoen. Maar jullie moeten ook van de rust genieten. Proficiat met het doorzetten. Groetjes Wilma