Thuis

24 juni 2018

14 juni vertrokken met vliegtuig naar Düsseldorf, doordat we te lang hebben moeten wachten voor in te checken was er helaas geen tijd meer voor tax free in te kopen.

Na een goede vlucht werden we hartelijk verwelkomd door 2  zussen van mij.wat een feestje .      Na een lekkere vette hap huiswaarts gereden, daar was versierd met een welkom thuis, voelde of ik geëmigreerd was. Eerste moment blij thuis te zijn andere moment nu echt het einde van onze grote belevenis de Camino.  Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor de leuke reacties, de oppeppertjes en dat jullie onze reislogger gevolgd hebben. Ik wil afsluiten met de woorden BUEN CAMINO

1. Frans en Tine:
    25 juni 2018
    Welkom thuis en wat heerlijk, dat jullie zo'n bijzondere ervaring gehad hebben en ja...het gevoel zal beslist dubbel zijn. Maar toch, uiteindelijk is: oost West, thuis best, toch?
    Heel veel liefs van Frans en Tine
  2. Hanneke:
    25 juni 2018
    Welkom thuis en dankjewe voor het een beetje mee mogen volgen van jullie avontuur
  3. Harry en yvonne:
    25 juni 2018
    fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn. We hebben genoten van de verhalen en mooie foto's...nu nog lekker nagenieten van dit prachtige avontuur....