Vijfde week

27 mei 2018

Zondag
Nadat ik de hele middag gerust te hebben en het been goed gekoeld te hebben ,kon ik gelukkig weer verder,wel langzaam,maar bijna zonder pijn.
Heb nog spierbalsum gekocht(ruikt fris en helpt 😀)

Vandaag het hoogste punt van de camino gehad nl. De Cruz de ferro.
Heftig om te zien,we hebben elk wat neergelegd.
Toen verder de tocht met flink wat lelijke afdalingen.(flinke stenen) voortgezet Onderweg nog een echtetempelier gezien,daar maar meteen een stempel in pas laten zetten. Wel prachtige vergezichten en het was er zoo stil. Nu aangekomen in nieuwe albergue, is tevens er naast hotel. Dorpje heet el alcebo.

1. Frans en Tine:
    27 mei 2018
    Goed gekoeld en door Arnoud met die balsem gemasseerd, kon je er dus weer tegenaan...het hoogste punt bereikt en een echte tempelier ontmoet(Dat is toch een uitstervend ras, dacht ik)...,wat bijzonder. Inmiddels dus alweer de 5de week, dus nog even en dan zijn jullie er...dat zal een opluchting zijn hè?
  2. John Pelz:
    28 mei 2018
    Wat een avontuur maken jullie mee, geniet ervan toppers. echt mooi!
  3. Tanja Hanneman:
    28 mei 2018
    Mooi avontuur maken jullie mee, dat neemt niemand jullie af! Nog veel wandelplezier en geniet van elkaar.
  4. Ger en Trees:
    👍toppers
  5. Marion van Dam:
    28 mei 2018
    Hey kanjers, wat geweldig dat hoogste punt. Héél erg lief van jullie briefje. Jullie avontuur is zo fantastisch en onvergetelijk! Wat heb ik diep respect voor jullie. Ondanks alle moeite en pijn, blijven jullie positief en doorzetten.
    Geniet samen van deze bijzondere ervaring.