Derde week

19 mei 2018 - Bercianos del Real Camino, Spanje

Donderdag
Naar boadilla del camino gelopen.
Albergeu was vol,kamer in hotel gekregen
Deze dag was het zo vol,niet normaal vertelde ons de hotelier.

Vrijdag
Eerts 6km gelopen naar fromitas,daar hebben we een taxi genomen, voor een stuk te kunnen overbruggen zodat we in leòn een extra dag kunnen blijven.
Daarna doorgelopen 10km naar terradillos de los templariros
Nu voor het eerst gereserveerd,daar we wat later waren,en wat een geluk was weer alles vol.
Sliepen met zijn 8sten op een kamer.
Spaans echtpaar pakte zeker een uur in,waren zeer luidruchtig savonds en smorgens weer,liepen zeker 10 keer op en neer spraken hard tegen elkaar terwijl er nog mensen sliepen en zo chaotisch (en dan al in de morgen)
Toen ze echt vertrokken waren hebben we er smakelijk voor gelachen met de andere die op kamer waren.

1. Tiny Smeets:
    19 mei 2018
    Kun dan nog lachen als je zo gewekt wordt maar voor de rest zie ik dat het jullie nog goed bevalt vol houden maar en geniet er van groetjes van Hub en Tiny
  2. Marion van Dam:
    19 mei 2018
    Wat maken jullie vele geweldige dingen mee onderweg. En zovele leukwDeze ervaring zal jullie áltijd bijblijven!
  3. Marion van Dam:
    19 mei 2018
    Ik volg jullie avontuur nog steeds vol spanning en ik vind het geweldig om te lezen wat jullie allemaal mee maken.
    Zoveel leuke mensen al ontmoet, dat is echt te gek.
    Geniet er maar flink van.
  4. Hanneke:
    20 mei 2018
    Hahaha ja dat soort mensen kom je he.aas altijd wel ergens tegen die lak hebben aan de rest van de wereld maar gelukkig dat jullier er nog om hebben kunnen lachen..schept ook weer verbondenheid met de rest van het gezelschap..mooie Pinksterdagen en geniet ook deze week weer,knuffel hanneke
  5. Frans en Tine:
    20 mei 2018
    Ik ben zo blij, dat jullie humeur er gelukkig niet onder lijdt...intendeel zelfs, door alles wat jullie nu meemaken groeit dat gevoel voor humor alleen maar en ga je toch wat gelatener naar bepaalde dingen kijken of niet? In ieder geval kun je van deze verhalen aan ons allen misschien een keer een boek maken en wordt het dan een bestseller. Ik zit er in ieder geval elke week op te wachten en dan ook nog die prachtige foto's erbij...super!!@@
  6. Ger en Trees:
    20 mei 2018
    Haha ja dat zijn de Spanjaarden lijkt net of ze ruzie hebben he. Maar goed gedaan dat jullie gereserveerd hebben, en taxi genomen hebben. 👍Het is een ervaring voor het leven, dat vergeten jullie niet meer. Maar een vraag? liggen jullie op schema met de aankomst??? Grtjes 👊
  7. Anita:
    20 mei 2018
    Wij vinden het ook leuk dat we jullie ook mee kunnen laten genieten.
    We zitten iets voor op het schema,
  8. John Pelz:
    21 mei 2018
    Jullie gaan geweldig.. en wat genieten jullie. Wij genieten mee op afstand. Veel plezier
  9. Wilma:
    21 mei 2018
    wat een verhalen. Anita ik wil jullie bedanken voor alle kaarsjes. We wensen jullie veel kracht om deze reis nog vol te houden tot het einde. Geniet verder van alle dingen die jullie gelukkig maken. groetjes
  10. Tim:
    22 mei 2018
    Hey Arnoud en Anita,

Foto's zien er GEWELDIG uit. En leuk om te volgen.
    En neem aan dat het zo'n taxi was?
  11. Evelyn, Rob, Lars en Stan:
    22 mei 2018
    Hee Anita en Arnoud, leuk om op afstand "mee te kunnen lopen". Zo te lezen bevalt het prima tot nu toe. Geniet van deze unieke ervaring. Wij genieten met jullie mee. Buen Camino. Groetjes, Evelyn, Rob, Lars en Stan.