rugzak vulling

25 april 2018

wat hebben we in de rugzak voor 6 weken.

- Pelgrimspaspoort

- Camino wandelgids

- Slapen

. lichtgewicht slaapzak,   . lakenzak,  .kussensloop, . lichtgewicht slaapmatje (mochten we geen bed krijgen),   . toilletspullen, .pyjama (die luxe gunnen wij ons), .sneldrogende handoeken (60*120, 40*80), .wastube voor het wassen van de kleren.

- Kleding

. 1 lichtgewicht warmteshirt (lange mouwen), .2 lichtgewicht t-shirts (korte mouwen), . 2* staycool ondershirts, .1 thermo ondershirt, .1 afritsbare wandelbroek, . 2 paar wandelsokken, 1. paar korte sokken, .3 onderbroeken, .1 softshell, .1 paar Keen sandalen, .regenponcho, . regenjas, .muts, .handschoenen, .hatland pet incl. coolelement,

- Medisch

. tabletten, .coagucheck voor bloedprikken, . EHBO set. blaarpleisters, Zonnecreme faktor 50, labello sun,

- 1,5 liter waterbag

- Hoofdlampje, zaklampje, zakmes, powerbank, zonnebril

- Canon sx620hs fotocamera

1. Miranda Boel:
    25 april 2018
    Hallo allebei. Ziet er echt goed uit. Ik ben nieuwsgierig naar het aantal kilos. Verder tips. 1 lampje voor als je vroeg weg gaat om te lopen is genoeg en 1 lampje om snachts naar de wc te gaan kan ook het telefoonlampje zijn. Verder naald, aansteker en garen om door de blaren te halen en garen erin te laten dan blijven ze open en loopt t leeg. oplaadkabels foon. schriftje en pen voor jullie belevenissen en gedachten. Powerbank had ik weggegeven vanwege gewicht. een sportief rond nek haar oor band. oordopjes voor snurkers. Ik wens jullie een fijne camino met fijne ontmoetingen. Buen Camino en ik volg jullie avontuur.
  2. Frans en Tine:
    26 april 2018
    Hoi lieverds,
    Ik zie het al, bepakt en bezakt en overal aan gedacht, zo te zien....
    De komende weken zal ik vaak aan jullie denken, waar jullie uithangen en hoe het gaat, etc. Ik heb diep respect voor de onderneming die jullie samen maken en ben ook heel benieuwd hoe jullie terugkomen. Als herboren, denk ik, alsof je jezelf opnieuw ontdekt hebt, waarschijnlijk.
    In ieder geval wens ik jullie een hele mooie reis, met veel positieve ervaringen en zien we jullie daarna terug met een grote rugzak vol verhalen.
    Heel veel liefs van Frans en Tine.
  3. Ger en Trees:
    27 april 2018
    Heel veel succes en maar genieten van alles. Kom gezond terug ,wij zullen jullie eidere dag volgen. En zijn benieuwd, naar jullie ervaringen en verhalen .👊👍