De eerste week

2 mei 2018

In ronchevalles geslapen in een abdij
Groot maar mooi
Smorgens om600uur gewekt door gitaar muziek
Naar een klein ontbijt op weg naar zubiri.
Fysiek zwaar gehad.
Mede door het Weer, koud warm en dan weer nat.
En als klap op de vuurpijl een flinke afdaling met rotsen.
Ik zelf had het verkeerd begrepen dacht dat het bergopwaarts ging (stond in boekje sterk hellend 😯
Bij aankomst in dorp alles vol bij de 2de gite gevraagd of hij niks wist voor te slapen ,jawel hotel oke dan
Hij pakte zijn auto konden instappen
Werden we naar hotel gebracht , geweldig.
Deze dag nog een meisje tegengekomen uit heerlen,ze was verbaasd dat we de zelfde taal spraken.
Gelukkig goed geslapen.
Vandaag naar villava gelopen hier een hostel genomen
Morgen naar de stad pamplona die we gaan bezichtigen

1. Anita Roumans:
    2 mei 2018
    Zo te lezen kregen jullie deze eerste week al van alles een voorproefje. Houdt vol dan is de voldoening op het einde deste groter. Als het goed is kunnen jullie uit elkaars steun energie putten
  2. Harry en yvonne:
    2 mei 2018
    klinkt al heftig...en dat al in ut begin ;-)
  3. Tonia:
    2 mei 2018
    Oei klinkt al heftig. Kop op en doorzetten.👍👍👍👍
  4. Frans en Tine:
    2 mei 2018
    Geweldig....en ja "hellend", kan natuurlijk ook bergaf betekenen, echt iets voor jullie. Maar je doet wel veel ervaring op zo hè, omgaan met de grillen van het weer..., jullie eigen reactie hierop. Ik heb zo ontzettend veel respect voor jullie beiden en ook jullie doorzettingsvermogen, geweldig vind ik dat. Verheug me op het volgende verslag 😘😘
  5. Tiny Smeets:
    Geweldig en vol houden 👍👍
  6. Miranda Boel:
    2 mei 2018
    Klinkt goed avontuurlijk. Dat is de camino. Pamplona schijnt mooi te zijn. Jullie doen t super...ga zo door en stap voorzichtig bij gladheid.
  7. Ger en Trees:
    3 mei 2018
    Kanjers 👍👍👍
  8. Marion van Dam:
    3 mei 2018
    Jullie zijn goed bezig!
    Ik heb diep respect voor jullie en jullie grote avontuur.
    👌
    Het is echt afzien, maar jullie zijn doorzetters!
    Fijn dat jullie ons de mogelijkheid geven om jullie op deze route te kunnen volgen.
    Let goed op elkaar!
  9. Judith:
    4 mei 2018
    Dappere Dodo's 😎 Vergeet niet om ook te genieten!
  10. Marjo:
    5 mei 2018
    Super jullie twee!!
    Nú al een prestatie👍
    Hou vol!!
  11. John Pelz:
    5 mei 2018
    Geweldig toppers.. en ja Arnoud... hellingen kunnen ook aflopen... is maar net waar je staat😁
  12. Sandra caenen:
    Hallo. Hier. Fam. Jonen
    Ik. Bedoel. Fam. Jongen. Sandra.
  13. Sandra caenen:
    6 mei 2018
    Hallo. Anita. Hier. Fam. Jongen Van het. Stationsplein. Landgraaf. Foto’s. Zijn. Prachtig. Veel. Sterkte. Met wandelen. En. Geniet. Er. Van. Ik. Zou. Best. In. Jouw plaats. Willen. Zijn. Leny. Jongen. Tot. Ziens.
  14. Frans Thewissen:
    6 mei 2018
    Prachtige foto"s Anita en Arnoud.Veel succes met jullie verdere tocht.
    Groetjes Frans en Jeannine